Menu
Επιστροφές προϊόντων και Service
Μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από την εταιρία μας στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες χρήσης του προϊόντος (D.O.A. - Dead On Arrival)
Ισχύει για τα καταναλωτικά προϊόντα, μόνο εφόσον το προϊόν καλύπτεται από πολιτική DOA από τον κατασκευαστή του και πληρούνται οι εκάστοτε προϋποθέσεις. Μπορείτε να επιστρέψετε το ελλαττωματικό προϊόν στη PERFECT PET, στην αρχική του συσκευασία, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Η εταιρία μας με τη σειρά της το ελέγχει, προκειμένου να διαπιστωθεί η δυσλειτουργία που περιγράφεται από τον καταναλωτή. Εφόσον λάβει την επιβεβαίωση DOA, η εταιρία μας αντικαθιστά άμεσα το προϊόν (ή το πιστώνει, σε περίπτωση που δεν είναι πλέον διαθέσιμο). Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν την εταιρία μας. Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστραφεί είναι έλλειπες στη συσκευασία του ή δεν βρεθεί τεχνικό πρόβλημα ή δεν υπάρχει απόδειξη που να αποδεικνύει ότι το προϊόν έχει επιστραφεί άρτιο εντός των 5 εργασίμων ημερών, θα επιστρέφεται επισκευασμένο στον πελάτη και δεν θα γίνεται πίστωση η αντικατάσταση. Τα προϊόντα D.O.A. θα πρέπει να επιστρέφονται στη PERFECT PET εντός 10 εργάσιμων ημερών από το σημείο πώλησης λιανικής για να γίνονται αποδεκτά ως D.O.A μετά τον έλεγχο τους, διαφορετικά θα διαχειρίζονται με τη συνήθη διαδικασία service όπως αυτή ορίζεται παρακάτω.
- Επιστροφή προβληματικού προϊόντος που δεν καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση του κατασκευαστή .
Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στην έδρα μας προκειμένου να πραγματοποιηθεί έλεγχος. Τα μεταφορικά έξοδα προς την εταιρία μας εφόσον δεν το φέρετε στα γραφεία μας, αλλά και η επιστροφή προς τον πελάτη βαρύνουν τον πελάτη.
- Προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε – Λάθος εκτέλεση παραγγελίας από τη PERFECT PET.
Στην περίπτωση αυτή η εταιρία μας θα φροντίσει να σας καλύψει το ταχύτερο δυνατόν με το σωστό είδος. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεση πίστωση του ποσού που καταβάλατε. Τα επιπλέον μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν σε αυτήν την περίπτωση αποκλειστικά τη PERFECT PET.
- Κατεστραμμένο προϊόν κατά την παράδοση.
Κατά την παραλαβή των προϊόντων πρέπει να κάνετε ενδελεχή έλεγχο για την σωστή ποσότητα, είδος προϊόντος και φυσική κατάσταση των προϊόντων. Εφόσον υπάρχει οιαδήποτε διαφοροποίηση από την παραγγελιά σας η έχουν ελαττώματα στη συσκευασία η είναι χτυπημένα, αναφέρετε το συμβάν γραπτώς στο δελτίο παραλαβής που σας δίνει για υπογραφή ο οδηγός του φορτηγού ή ο διανομέας. Σε περίπτωση που υπογράψετε το δελτίο παραλαβής χωρίς σχόλια, τότε δεν γίνεται αποδεκτή από την PERFECT PET η ευθύνη οιοδήποτε προβλήματος αναφερθεί εκ των υστέρων κατά την παραλαβή.
- Σημείωση:
Η τεχνική υποστήριξη δεν καλύπτει φθορές και γενικά ζημίες που έχουν προκληθεί από σύγκρουση ή πτώση του προϊόντος και από οξείδωση λόγω εκτεταμένης έκθεσης στις καιρικές συνθήκες ή από επαφή με νερό.
Η PERFECT PET δεν αναλαμβάνει την ευθύνη και δεν παρέχει εγγύηση για προϊόντα που δεν λειτουργούν εξαιτίας λάθους συναρμολόγησης ή ζημιάς κατά την διαδικασία συναρμολόγησης, εφόσον η τελευταία δεν έγινε από την PERFECT PET.
Σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις, προτού προβείτε στην επιστροφή ενός προϊόντος, σας παρακαλούμε να επικοινωνείτε με τη PERFECT PET μέσω του email: orders@perfectpet.gr ή εναλλακτικά στο τηλέφωνο 210 9604320, από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες από 15:00 έως τις 17:00 προκειμένου να σας διευκολύνουμε και να σας κατατοπίσουμε με τον πληρέστερο δυνατό τρόπο.

